onsdag, oktober 22, 2008

Fantastiske mennesker!

Det finnes så utrolig mange GODE mennesker her i denne store verden. Jeg blir glad inni meg av å tenke på alle menneskene jeg har rundt meg!
Jeg er som jeg sa i sist innlegg en person som fort kan dømme folk etter jeg har sett de en gang, men etter jeg talte om dette på konfirmantleir denne høsten har jeg tenkt mye på det.
Og jeg prøver virkelig å gi folk " en sjanse" når jeg treffer de. Og jeg merker at jeg får sykt mye igjen for dette.
Til og med folk jeg "ikke har likt" men som jeg heller ikke har kjent så godt prøver jeg å "gi en ny start". Og de fleste mennesker er jo bare GODE.
Folk som kommer å gir deg en klem når du trenger det, som er der når du trenger noen å snakke med og i det hele tatt mennesker som er glad i meg og bryr seg, og som jeg er glad i. Senest i DAG opplevde jeg at et menneske jeg ikke har hatt mye kontakt meg og kanskje har trodd ikke likte meg kom bort til meg å ga meg en klem.
En skikkelig GOD klem, som fortalte meg at "jeg bryr meg om deg Eli Anne".
Dette var en fantastisk og tankevekkende opplevelse.
Det er så utrolig viktig å gi alle en sjanse folkens!!!
Jeg har mått mange fantastiske mennesker i det siste, og nye vennskap skapes, JEG LIKER DET. Men også mennesker som jeg har kjent lenge begynner å "komme nærmere" meg og mitt liv, og det er jamen meg like flott!:D
Jeg liker folk... Jeg liker folk som vil bli bedre kjent med meg, og som er interessert i hvirdan andre mennesker er!!!
Dette ble kanskje litt mye kaos men jeg er bare litt engasjert!!! :D
Alle der ute som jeg kjenne: JEG ER GLAD I DERE, og utrolig takknemlig for at dere er i mitt liv!
Og til alle dere der ute som jeg ikke kjenne: Hvis jeg møter deg/dere håper jeg jeg får mulighet til å bli kjent meg deg, jeg er sikker på at du er en FANTASTISK person!!!
Gud velsigne dere alle sammen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

3-3

De fleste mennesker er fantastiske. Jeg må innse at får du mennesker 1 og 1, så finner man som regel noe fantastisk å glede seg over der. Mitt "problem" er vell kulturer. Jeg vet at noen kulturer kommer jeg dårligere over ens med. Dette har blitt spesielt åpenbart etter at jeg flyttet til Oslo og begynte å jobbe i bank. Tidligere er jeg vant til fysiske "gutta på gølvet" folk, noe som igrunn er helt topp. Her er det "Jeg er vellkledd og snakker fint" folk. Ikke noe galt i det, men jeg vet ikke om jeg hører hjemme her.

Vi får se, vi får se.

PS: Det er ingen her som gir meg gode klemmer.
PK aka AtomicEgg

rockekua sa...

jeg skal gi deg en GOD klem når jeg ser deg neste gang!:D

Anonym sa...

HERLIG post, Eli Anne!

Roar

rockekua sa...

takk! herlig at du har lest:D denne posten er kanskje ikke den beste, men det er jo et godt budskap!:D