onsdag, oktober 29, 2008

Tannleger og snø!

LA meg begynne med å fortelle om min lille tur til tannlegen i dag:
Jeg grua meg veldig, lider av tannlegeskrekk kan du si, tannleger er noe jeg helst ikke snakker om, eller er hos. Men må man, så må man... og nå måtte jeg. Tannlege assistenten viste seg å være en kjenning av meg, en jeg har hatt mye å gjøre med i korps sammenheng! VELDIG koselig dame!!! når jeg møtte ho, ble jeg med ett litt roligere. Jeg kom inn til tannlegen, han var også en nydelig person! han fikk meg til å roe meg ned, og til å skjønne at dette kommer til å bli bra:D
jeg kjente ingenting gjennom hele den halvtimen jeg var der inne, og han dreiv å borra langt inni en nerv visnok. Så nå gruer jeg meg ikke så veldig til å ROTFYLLE... selvfølgelig gruer jeg meg litt, men ikke på langtnær så mye som jeg gjorde før jeg møtte denne tannlegen.
Har endel tannlegetimer i møte, men jeg skal klare det!!!:D

SNØ: Hvorfor i alle dager snør det? jeg har lettere panikk og orøver febrilsk å få stappa inn tid til å bytte dekk på bilen inn i timeplanen min! JA, jeg skifter dekk selv! (imponert?)
jeg bare liker å være sammen med pappa når jeg gjør det, for da kan han sjekke at jeg har festet "skruene" ordentlig! :D Må få skifta dekk i dag, nytter ikke å bo på landet og ha sommerdekk på bilen!
Ja, ja... sånn er det! I dag skal jeg synge sangen min i misjonskirka, blir spennende!:D

2 kommentarer:

Anonym sa...

lykke til!
både med bildekkskifting, borring og sang:)

Anonym sa...

Off da!
Kommer å hører på deg i misjonskirka!