mandag, oktober 06, 2008

Dag 1 i praksis

Hva skal jeg si? influensaen har tatt innersvingen på meg, og jeg ligger i dette sekund hjemme på sofaen og håper og ber om å bli kvitt denne ELENDIGE influensaen!
Så dag 1 i praksis ble liksom ikke det den skulle ha blitt for meg...
Mine klassekammerater som jeg har praksis med på praksis skolen å forbereder seg mentalt til å begynne å undervise i morra, mens jeg sitter her og er uviten om hvordan dette skal bli.
Men planen er å stikke opp til de klokka 2(samme hvor syk jeg er) for å være med på planleggings møte!
Jeg klarer ikke sitte her å tenke at de sitter å planlegger uten at jeg er med, føler liksom at jeg må følge med fra første stund, ellers blir i hvertfall ikke praksis perioden noe "lett match" for meg. Selv om det beste for kroppen min og helse mi sikkert hadde vært å holde senga resten av dagen.
Men det er jo bare sånn jeg er... Jeg klarer ikke gå glipp av noe som jeg tror kan være nyttig for meg. Dette gjelder ikke bare i skole sammenheng(gjelder kanskje minst i skolesammenheng faktisk), men i alle sammenhenger... Det er kanskje derfor jeg har så vanskelig for å si nei til ting... Bør kanskje bli bedre til det, og flinkere til å tenke på meg selv... eller noe sånt...!

Ingen kommentarer: