søndag, oktober 12, 2008

HELG!!!!

Helg er deilig!

Denne helga har jeg virkelig kost meg!:D Fredag var det ungdomsmøte og Cafè i kirka, var kjempe koselig. Borgen hadde lovsang, og stemninga var god.

I går koste jeg meg SKIKKELIG MASSE med min kjære kjære kjære venn Linn!

LINN: Jeg er så utrolig sinsykt glad i deg! Det er så herlig å ha venner du kan være helt deg selv sammen med, og du kan le så mye at krampa tar deg sammen med.
Og sånn er du Linn! du er helt fantastisk, og jeg har det så SINSYKT gøy med deg.
Jeg sier det bare folkens, denne dama her er bare NYDELIG!!!
Jeg og Linn var på konsert med Paul Grønseth i går, veldig bra, etterpå dro vi med oss Maren og spiste på bistroen... Der ble vi underholdt av ung-gutter som var på fylla. VELDIG vittig! hehe
Det var rett og slett en herlig kveld!
Nå sitter jeg her og slapper av, og jobber litt med opplegget jeg skal ha i morra i praksis. Skal lære klassen om lang og kort vokal. Blir nok interessant!
Oppsummering: DETTE HAR VÆRT EN SKIKKELIG DEILIG HELG!!!

2 kommentarer:

Dette er altså meg: sa...

;) Glad i deg Eli Anne.. Og deg, Linn;)

Takk for i kveld!

Anonym sa...

Eli Anne, du er bare superskjønn og herlig, ler så jeg griner når jeg er sammen med deg. Og i går var bare helt knall! Sykt vittig kveld!
"Everybody dance now....."
Kjempe kjempe kjempeglad i deg, min venn!Klemmer i fleng